Galway - den před startem

Do Galway jsem dorazil včera večer a všechno mohlo být OK nebýt toho detailu, že v rozporu se slibem pořadatelů na mě nikdo na autobusové zastávce nečekal. Takže začalo telefonování - bral to pouze automat a potom přesun do hotelu Radisson Blue. Tady jsem se konečně dopátral Jana Vandendriesscheho, který mi zajistil kontakt na pořadatele. Dopadlo to dobře a v 10:00 už jsem byl na hotelu Galway Bay. Pokoj jsem dostal společný s Německým Holanďanem Ralphem a už zbývalo jen sehnat něco k snědku. To nebylo, tak snadné. Voucher na večeři byl k ničemu, protože restaurace zavírala ve 21:00. Naštěstí mě zachránil recepční, který se už při zapisování přiznal, že je z Česka z Ostravy a nechal mi poslat na pokoj sendviče. Potom už jsem zašel jen na jedno Kilkeny do pubu a mohl v klidu usnout.

Ráno jsem se lehce proběhl okolo moře a na místních plážích. Moc pěkné a příjemné. Dost lidí tu sportuje. Nejenom běháním, ale i chozením a nebo také chozením po golfovém hřišti. Záprstí na pravé noze bolelo jako obvykle. Po nějaké době běhu to přestanu cítit, aby to pak zbytek dne bolelo. Vypadá to, že nakonec budu muset přece jenom k doktorovi.

Snídani jsem si dopřál skutečně anglickou. Kousek slaniny, vajíčko, brambor a k tomu toust, čaj, džus, krosan a kousek melounu. Moc dobře. Následovala prohlídka tratě, která vypadá trochu kopcovitě a kolem moře i větrně. Jediné co mě opravdu děsilo, že všichni, včetně našeho autobusu, tady jezdí po špatné straně silnice.

Na lunch jsme zajeli do hotelu k nádraží, kde byla i technický mítink a po něm jsem se šel kouknout na konferenci se Soniou O'Sullivan. Pak jsem si prohlídl centrum města a následoval pochod s vlajkama až k hospodě Kings Head, kde jsme měli večeři. Před hospodou byl dnes cíl městského závodu na jednu míli a mimo jiné zde byl běh místních číšníků.

Fotek jsem stihl vyrobit docela dost, ale bohužel hlava už nefunguje jak má, takže jsem zapomněl usb kablík pro přenos dat do počítače. Aspoň sem dám odkaz na hotel, kde zrovna bydlím.

Přidat komentář

Odkazy
Počet zobrazených článků
822403

Dlouhý běh - web jen o běhání