Trénink – 1. týden v prosinci. Odpočinek

IMG 7511Jak jsem psal minule, tréninkový cyklus by měl být zakončen odpočinkem. A tak se také stalo, až na sobotu, kdy jsem si ten odpočinek pokazil tradičním závodem Býčí skálu. Pro mimo brněnské závodníky je to běh na 30 km s převýšením asi 700 m, kdy více než dvě třetiny se běží v terénu, který oplývá blátem, sněhem, ledem a pokud tomu tak není, potom šlo čestnou výjimku. Ta se letos nekonala. Ostatně už jsem běžel asi 10x a tuto mimořádnou situaci si nepamatuji.

Teď pro ty Brňáky, co to ještě neběželi. Start je v Zamilovaném hájku, běží se lesem do Soběšic, dále do Útěchova, potom tři kilometry seběh do Adamova a po silnici na Býčinu. Tam se můžete občerstvit a utíkat stejnou cestou zpět. Abychom se letos nenudili, tak ta silnice z Adamova klouzala opravdu hodně.

Trénink jsem se rozhodl trošinku zpřehlednit tím, že napíšu jednotlivé dny odděleně. No pokud se případnému čtenáři zdála předchozí forma lepší, může se vyjádřit pod článkem. Pravdou je, že v tomto týdnu je to poněkud stereotypní…

 

Pondělí

Volný běh 23 km v terénu, průměrné tempo 5:27 min/km.

 

Úterý

Volný běh 22 km, průměrné tempo 5:00 min/km. SBC, Rovinky 10 x 100m.

Celkem 23 km

 

Středa

Volný běh 20 km v terénu, průměrné tempo 5:22 min/km.

 

Čtvrtek

Volný běh 22 km, průměrné tempo 5:00 min/km. SBC, Rovinky 10 x 100m.

Celkem 23

 

Pátek

Velmi volný běh 14 km, průměrné tempo 5:40 min/km

 

Sobota

Běh na Býčí skálu 30 km 2:05:44

Celkem 45 km

Prvních pár kilometrů to šlo, potom jsem zjistil, že nějak moc zpomaluji směrem z kopce. Na silnici za Adamovem jsem se dlouho nemohl rozběhnout a na otočce jsem zjistil, že na své lepší výkony na této trati ztrácím asi 5 minut. Opačným směrem to šlo o trochu lépe, ale opět jsem nejvíce ztratil na dlouhém seběhu z Útěchova. Napadá mě, že jsem snad trochu šetřil, ale fakt nevím proč.

 

Neděle

Výklus 12 km volně

Celkem: 159 km

 

Zajímavé bylo, že celý týden jsem pociťoval únavu v nohách. Až v neděli, kdy jsem se měl cítit nejvíc unavený, se nohy rozběhly a já se cítil výborně.

Kromě běhání jsem měl 5x lehké posilování a nejčastěji večer po návratu z práce.

 

Opět něco z Garmina

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Plán akcí

Žádné události

Podobné články

Statistika

Návštěvníci
3
Články
243
Odkazy
20
Počet zobrazených článků
804000

Dlouhý běh - web jen o běhání

Fotky z Flickeru

Loading script and Flickr images